JORNADA DE PORTES OBERTES
oct.
a 31 oct.

JORNADA DE PORTES OBERTES

Descobreix la nostra oferta educativa per a totes les edats. Veniu a assistir a les classes, visitar les aules, i veure els instruments. També podeu reservar una classe gratuïta!

CAFÈ CONCERT

CAFÈ CONCERT

Petita trobada entre els nostres alumnes adults per a que puguin interpretar les seves obres, es puguin conèixer i sobretot, parlar i gaudir de la música plegats.

L'acte tindrà lloc a les 18:30h a la Sala Baríton Joan Pons, a l'Escola.

BERENAR MUSICAL

BERENAR MUSICAL

El proper divendres 22 de novembre a les 18h30 celebrarem el primer BERENAR MUSICAL del curs, en ocasió de la festivitat de Santa Cecília (patrona de la música).

La majoria d'alumnes de l'Escola tocaran algunes de les peces que ja han finalitzat aquest curs i es tracta d'un concert obert a tothom: familiars, amics, altres alumnes... La intenció és crear un ambient familiar i informal.

És una oportunitat per a que es relacionin amb els altres alumnes de la seva edat, si els hi ve de gust, que puguin tocar amb un públic entregat i en definitiva perquè tan alumnes com pares passeu d'una estona distesa gaudint de la música. I del berenar!

Ver evento →

CONCERT PASQUA - "Beatlemania”
mar.

CONCERT PASQUA - "Beatlemania”

Monogràfic dels Bealtes: Cada alumne/a interpretarà una cançó, mentre expliquem la fascinant història dels Beatles. Volem fomentar la cultura musical i fer que tots formin part d'aquesta experiència única.

Primer pase: 18h00

Segon pase: 19h30

Lloc: Sala Baríton Joan Pons

CONCERT NADAL 2023 - Centre Cívic Pere Pruna

CONCERT NADAL 2023 - Centre Cívic Pere Pruna

El nostre Concert de Nadal al Centre Cívic Pere Pruna serà una celebració comunitària. Animeu a les vostres famílies i amics a unir-se a nosaltres per gaudir d'una vetllada plena de música festiva.

Recordem que les entrades son gratuites, i es podran reservar una setmana abans del concert.

CONCERT "Música Front a l'Adversitat" - Hospital Quirón Salut Barcelona

CONCERT "Música Front a l'Adversitat" - Hospital Quirón Salut Barcelona

Ens complau convidar-vos a ser part d'un esdeveniment extraordinari que estem organitzant en col·laboració amb l'Hospital Quirón Salut Barcelona: el concert "Música Front a l'Adversitat". Aquest esdeveniment especial tindrà lloc al hall de l'hospital i coincidirà amb l'encesa de l'arbre de Nadal, per tal de portar una mica de l'esperit nadalenc als pacients i al personal de l'hospital.

Volem donar l'oportunitat a tots els nostres alumnes de ser part d'aquesta magnífica iniciativa i de compartir la vostra música amb els qui més ho necessiten. Això podria ser una oportunitat per donar suport a la comunitat i alegrar el cor de les persones que es troben a l'hospital.

CONFERÈNCIA: "Explorant "Turandot"

CONFERÈNCIA: "Explorant "Turandot"

Ens complau convidar-vos a una oportunitat única que estem organitzant per a tots els amants de l'òpera. La conferència titulada "Turandot: Música, Història i Emoció" serà conduïda per la Joana Pons i serà una immersió en l'òpera "Turandot" i el seu fascinant context històric.

Detalls de la conferència:

Data: Divendres 1 de desembre

Hora: 18:00 hores

Lloc: Sala Baríton Joan Pons (Escola de Música Joana Pons)

Aquesta conferència adquireix una importància especial, ja que coincideix amb la producció de "Turandot" al Gran Teatre del Liceu. La Joana Pons ens guiarà a través d'una exploració en profunditat de l'òpera, desentrellant els seus aspectes musicals i explorant el seu ric context històric.

A més, aquesta conferència ofereix una meravellosa oportunitat per als qui tenen interès en veure l'òpera al Liceu, ja que proporcionarà una comprensió més profunda i enriquidora de l'obra abans de l'espectacle.

Us animem a participar activament fent preguntes i compartint les vostres pròpies reflexions sobre "Turandot". La música és una forma poderosa de comunicació i la conferència serà una oportunitat per connectar amb l'essència emocional d'aquesta obra mestra.

BERENAR MUSICAL - Celebrem Santa Cecília

BERENAR MUSICAL - Celebrem Santa Cecília

El proper divendres 18 de novembre a les 18h00 celebrarem el primer BERENAR MUSICAL del curs, en ocasió de la festivitat de Santa Cecília (patrona de la música).

VISITA GUIADA AL PALAU DE LA MÚSICA
may.

VISITA GUIADA AL PALAU DE LA MÚSICA

L’edifici més significatiu de l’arquitecte Lluís Domènech i Montaner, construït entre el 1905 i el 1908 com a seu de l’Orfeó Català, és una caixa de música màgica on es combinen totes les arts aplicades: escultura, mosaic, vitrall, forja... Les visites guiades al Palau de la Música són una cita ineludible de l’estada a Barcelona per conèixer l’única sala de concerts modernista declarada Patrimoni Mundial per la UNESCO.

La visita guiada clàssica del Palau amb els seus professionals descobrint-te els secrets d’una casa centenària. Des de la fundació del Palau per subscripció popular fins als prodigis artístics dels vitralls, columnes, conjunts escultòrics, mosaics…

EL MARIA CANALS PORTA CUA
mar.

EL MARIA CANALS PORTA CUA

El Maria Canals i la Fundació Jesús Serra omplen el Passeig de Gràcia de pianos en un dia ple d'emocions, música i entorn urbà.

10 pianos al carrer, des dels Jardinets de Gràcia fins a la Plaça Catalunya!

L'Escola de Música Joana Pons ha reservat un piano per tots els/les alumnes que vulguin tocar.

Us convidem el proper dia 18, de 10h30 a 12h00, a tocar el piano amb nosaltres!