0-3 anys
Música en família

Classe en grup

Música-para-bebés-en-la-Casa-de-la-Ciencia.jpg

Per als més petits, la música és una bona manera de comunicar-se i un joc ideal per compartir amb tota la família. Però, a més, és l'aliada perfecta per fomentar un bon desenvolupament de l'infant des que neix.

Treballem la sensibilitat musical a través de l'experimentació sonora i dels sentits. Conduirem la sessió mitjançant el so, el ritme i les melodies i la pràctica de jocs psicomotrius, amb l'objectiu que puguin gaudir del despertar musical. En elles, interactuen amb el petit la mare/pare i la professora.

3-5 anys
Música i Moviment

Classe en grup

musica-para-bebes.jpg

L’Escola de Música Joana Pons realitza sessions en grup de Música i Moviment dedicades als petits grans músics del centre, entre 3 i 5 anys.

Aquestes es centren en introduir als petits músics en un món sonor i musical, despertar, incentivar i desenvolupar la seva sensibilitat i aptitud musical. També, crear el clima idoni i orientar les seves inquietuds per afavorir l’elecció de l’instrument durant els pròxims anys.

A partir de 6 anys
Instrument

Classe individual

unnamed.jpg

A la nostra les classes són individuals i dissenyades en base al nivell de l'alumne. Tocant l'instrument des de l'inici de les classes, tot i que amb l'estudi del llenguatge musical sempre molt present. Malgrat no és indispensable estudiar-la d'entrada, recomanem dedicar temps a la teoria musical quan l'alumne ha assolit un nivell alt, ja que serà convenient per a la seva progressió.

A les classes d'instrument, Integrem els estils musicals que més s'adaptin als teus gustos i necessitats.

Oferim classes de piano, guitarra, baix, violí, cant, bateria i saxo.

Joves i Adults Instrument

Classe individual

william-iven-17309.jpg

A l’EMJP l’edat no importa. Les nostres classes són individuals i personalitzades i ens adaptem al vostre nivell musical, bé sigui inicial o un desig de reprendre aquell instrument que tocàveu fa anys i que actualment teniu una mica oblidat. Treballarem el repertori que més us agradi i al ritme que preciseu.

Adeqüem, la programació de l'ensenyament a la dedicació i al ritme de l’aprenentatge de l'alumne segons els objectius de cadascú.

Oferim classes de piano, guitarra, baix, violí, cant, bateria i saxo.

Exàmens ABSRM

Pla d’estudis opcional

03136_sml.jpg

A l’EMJP som Centre Examinador de l’ABRSM. Aquesta prestigiosa entitat anglesa examina un total de 800.000 persones, tant infants com adults, cada any en més de 100 països i gaudeix d’un merescut prestigi arreu del món.

Llenguatge Musical

Classe individual o en grup

Armonía2jpg-e1507338286391.jpg

Les classes de teoria i llenguatge musical les impartim de forma individual o en grup i per nivell. Per altra banda, trimestralment, realitzem una classe de teoria col·lectiva, dividides segons l'edat dels participants. D'aquesta manera, poden interactuar entre ells de forma molt positiva i tenim l'oportunitat d'afegir a la classe dinàmiques i exercicis pensats per a grups: activitats rítmiques corporals, per exemple.

A més, som una escola adscrita a la Royal ABRSM i, per aquest motiu, preparem i presentem els nostres alumnes als exàmens oficials britànics.

Classes online

62457623-vista-superior-de-la-guitarra-acústica-con-tableta-toque-el-gadget-de-la-computadora-en-el-fondo-de-la-t.jpg

Oferim classes online personalitzades de:

• Música en Família

• Música i Moviment

• Instrument: piano, guitarra, baix, violí, cant, bateria i saxo.

• Llenguatge Musical

Vols provar una classe gratuïta?