Fet a Mida!

Intensius Juliol 2024

Oferim cursos intensius d'instrument i cant adaptats als gustos i les necessitats de cadascú,

amb classes individuals o en grup.

Contacta'ns i digues què vols (tipus de curs, nombre de classes setmanals, horaris, etc...), i nosaltres et confeccionarem una proposta personalitzada. Aprofita l'estiu per fer tot allò que somies i no tens temps de portar a la pràctica durant el curs. Demana'ns-ho i ho farem realitat!

Mini-Musics

Música per a nadons i les seves famílies. Classes amenes i divertides per a nadons en les quals es treballen els estímuls dels sons, els ritmes, les melodies i els jocs psicomotrius.

Edat: de 0 a 3 anys.

Horari: Per definir, sessions de 45 min a la setmana.

Grups reduïts: 3 famílies màxim.

All You Need is 4

Taller de guitarra, baix, ukelele o piano.

Selecciona el teu instrument i preparat per acompanyar les teves cançons preferides amb només 4 acords!

Horari: Matí o tarda.

Classes individuals o en grup

My Music Lessons

Per a alumnes de totes les edats, s'ofereixen classes de música i instrument personalitzades en anglès. D'aquesta manera, a més de perfeccionar els coneixements musicals i d'instrument, l'alumne pot avançar també en els coneixements d'anglès.

Edat: A partir de 6 anys.

Horari: Matí o tarda

Classes individuals.

Iniciació Instrumental

Curs d’iniciació musical dirigit a tothom que vulguin iniciar-se en el món de la música o bé conèixer i començar a tocar l'instrument que sempre han desitjat. Oferim classes de piano, guitarra, violí, cant, baix.

No es requereix experiència prèvia.

Classes individuals

Perfeccionament Instrumental

Aquest curs està dirigit a tots aquells alumnes que els agradaria continuar l'aprenentatge del seu instrument durant l'estiu, perquè volen seguir avançant o perquè no volen deixar de practicar durant el temps de les vacances escolars tot aprofundint i millorant el treball realitzat fins al moment.  Oferim classes de piano, guitarra, violí, cant, baix.

Classes individuals

Llenguatge i Teoria Musical

Aquest curs està orientat tant als alumnes que volen iniciar-se en l’aprenentatge de llenguatge i teoria musical, com als alumnes que volen continuar adquirint més coneixements teòrics de la música.

Horari: a concertar.

Classes individuals.